De Verbinding zoek je samen:

Sinds september 2021 hebben de orkesten van de Stedelijke Harmonie Harderwijk en Chr. Harmonie Crescendo Ermelo hun muzikale krachten gebundeld in een nieuw regionaal harmonieorkest: Regioharmonie De Verbinding.

Als Regioharmonie werken we graag mee aan allerlei festiviteiten in de regio en daarnaast geven we ook concerten in verschillende gemeenten. Naast optreden als volledig orkest kan er tevens gewerkt worden met ensembles. Het orkest staat open voor projecten zoals bijv. het bieden van een podium aan componisten/arrangeurs. Het repertoire varieert van originele harmoniewerken tot transcripties en van klassieke muziek tot lichte muziek. Het orkest staat onder leiding van dirigent Richard Vrijhoef en bestaat momenteel uit circa 45 orkestleden.

Zin om met ons samen de verbinding te zoeken? Kom gerust eens kijken op een repetitie op donderdagavond van 19.45 tot 22.00 uur in het muziekgebouw, Deventerweg 42 in Harderwijk en neem natuurlijk je instrument mee!